Satın Alma Yönetimi

True CRM programında satın alma yönetimi, firma stoklarının olabilecek minimum seviyede takip edilmesi, üretim ve satış işlemlerinin kesintisiz devamı ve maliyetlerin azaltılmasında kullanıcılara yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır.

Sistem, sipariş bakiyelerinin ekranlarda ve raporlarda kolayca izlendiği bir çalışma ortamı oluşturur, söz verilen ve gerçekleşen teslim tarihlerini her an izler. Açılmış siparişler için sistemin güncel durumunu inceleyerek tarih değişikliği, iptal önerisi gibi seçenekler sunarak stoklarınızın gereksiz yere artışını engeller veya üretimin malzemesiz kalmamasını temin eder.

 

Pratik Belge Yönetimi

Siparişlerinizi yazıcılardan çıktı almaya gerek kalmadan karşı tarafa faks veya e-posta mesajı olarak gönderilebilmesini sağlar, zamanı etkin kullanmanızın yanında doğanın korunmasına da katkınız olur. Sipariş, talep, depo girişi gibi formlarınızı istediğiniz gibi tasarlamanızı, her uygulama için birden fazla form kullanabilmenizi sağlar.

 

Raporlama ve Analizler

True CRM programında Satın Alma Yönetimi sınırsız raporlama özelliği ile tasarlanmıştır. İsteğinize göre, istediğiniz sayıda raporu ek bir araç veya yazılım kullanmadan düzenleme imkânınız vardır. Raporlar, basit kontrol listeleri olabileceği gibi, son derece karmaşık analizleri içerebilir. Malzeme / tedarikçi, malzeme / tarih gibi iki boyutlu olabilir ya da kalite değerlerine dayanan sorgulamalar yapılabilir.

Bu çözümü içeren paketler:

*Pro2, Pro2s paketlere modül olarak ilave edilebilmektedir.