Görüşmeler – Aktiviteler

Satış öncesi pazarlama çalışmalarında ya da satış sonrası müşteri ilişkileri çalışmalarında görüşmelerin kayıt altına alınması önem teşkil etmektedir. Hangi müşteri ile en son hangi konu hakkında görüşüldüğünü True CRM Programı kullanıcıya hatırlatır. Yapılan görüşmeler; tarih, görüşmeyi yapan personel, görüşme yapılan firma ve firmadaki kişi, görüşmenin konusu, görüşmenin hangi yolla yapıldığı (telefon, e-posta, faks, sms, ziyaret v.b.), görüşmenin sonucu gibi bilgiler ile kayıt edilebilir. Bir Müşteri ile en son hangi tarihte ve hangi konuda görüşüldüğü müşteri kartları bölümünde kolaylıkla izlenebilir. Bu sayede müşteri bilgileri bakımından kurum içinde bir bütünlük sağlanır ve yapılan görüşmelerden her kullanıcı yetkisi dahilinde haberdar olabilir. Yapılan görüşmeler aylık olarak veya istenilen tarih aralığına göre, personele göre, aktivite konusu ve aktivitenin hangi yolla yapıldığına göre rapor halinde alınabilir. Ayrıca raporlar pdf formatına dönüştürülüp yazıcıdan çıktı olarak alınabilir. Programda firma isteklerine göre farklı dizaynlarda rapor ayarları yapılması da mümkündür olmaktadır.