Aktivite Takip Ekranı

Yapılan pazarlama faaliyetlerinde, firmalar ile yapılan satış öncesi ve satış sonrası görüşmeler çok önemlidir. Bu sebeple görüşmelerin tek bir ekranda toplu olarak görülmesi gereklidir. Aktivite takip ekranında müşteri temsilcilerine alanlar açılarak her kullanıcının görüşmelerini bu ekranda takip edebilirsiniz. Yapılacak olan görüşmeler randevu tarihi ve saatine göre aktivite takip ekranında yer alır ve görüşme yapıldıktan sonra aktiviteler sonlandırılabilir. Müşteri temsilcileri kendi alanlarında bulunan görüşmeleri tek bir tıklama ile rapor halinde görebilir, görüntülenen raporu, yazıcıdan çıktı olarak alabilirler. Yine bu ekranda satışa yakın olanlar, satış sonrası memnun müşteriler gibi alanlar açılarak görüşmeler bu alanlar altında da takip edilebilir.