True bys

Teknik Servis Takibi

Satış sonrası servis hizmeti veren firmaların yoğun iş temposuna uygun olarak hazırlanmış programda, aynı ekranda tek tuş ile müşteri, cihaz ve geçmiş servis bilgisinin görülmesi sayesinde, acil ihtiyaç duyulan bilgilere basit ve hızlı bir şekilde ulaşılır.

Pratik Servis Yönetimi ve Takibi

Müşterinin arızayı saat kaçta ve kim tarafından bildirmesinin yanı sıra bu arızaya hangi teknisyenin hangi gün ve saatte müdahale ettiğini, kaç dakikada arızanın giderildiğini ve sonucunun ne olduğunun raporları neticesinde, teknisyen, müşteri ve firmanız arasında çıkabilecek olası problemleri önler. Teknisyenlerin iki tarih arasındaki çalışmalarına göre verimlilik raporları hazırlanıp gerekli analizin yapılmasına olanak verir. Müşteri ve cihazların bölge kodlarına ve cihazların Marka, Model ve Kapasitelerine göre sınıflandırarak farklı servis ücreti uygulama kolaylığı sağlar. Herhangi bir cihazın kurulduğu günden itibaren hangi arızaları çıkardığı ve o cihaz üzerinde değiştirilen malzemelerin tümünün raporlarının alınmasına olanak verir. Eski arızaların detaylı analizleri ile arızalarda köklü çözümlere yönelme imkanı sağlar.

Bu Ekranı Çok Seveceksiniz

Ekip Takip Ekranı ile servis elemanlarının yapması gereken ve bekleyen işler tek ekrandan her an güncel hali ile takip edilebilir. Bölgelere göre iş dağılımı, servis elemanlarının o an çalıştıkları, bitirdikleri ve henüz gitmedikleri iş durumu takip edilebilir. Ayrıca Ekip Takip Ekranında günlere göre iş takip ekranları oluşturulması ile istenen her hangi bir günün yapılacak toplam iş sayısı ve bu işlerin ekiplere dağılımı görülebilir. Bu sayede gelecek günlerin iş planlamasının yapılması mümkün olur.

Müşteri Cihaz Bilgileri Elinizin Altında

True Teknik Servis programı ile müşteri cihaz takibi yapabilir. Müşteri, Cihaz, Servis Fişi ilişkisi sayesinde bir cihazın ne zaman devreye alındığından, cihazın en sık yaptığı arızalara kadar gerekli bilgiler esnek raporlamalar ile takip edilebilir. Verilen servislerle ilgili tutulan bilgiler ışığında Arıza Analizleri bölümünden yapılan bütün çalışmaların haftalık, aylık ve yıllık olarak alınan raporları sayesinde ücretli, garantili, sözleşmeli gibi servis bilgilerin alınması ve ileriye yönelik planlar yapılması mümkün olmaktadır.
Sahadaki teknisyenlerin; o gün gideceği işleri, bitirmiş olduğu işleri, o anda hangi müşteride ve semtte olduğunu, biten ve herhangi bir nedenden dolayı bekleyen işlerin tamamını aynı anda görülmesi sayesinde yöneticinin hızlı ve doğru karar verebilmesini sağlar.

True Servis Bakımlarınızı Hatırlatsın

Servis bölümünde oluşturulan bakım takip anlaşmaları ile sözleşme fiyatı, özel maddeleri ve açıklamaları yazılabilir, sözleşmenin yazıcı çıktısı alınabilir, bakım anlaşması gereği verilecek servis hizmetinin periyodik servis planı oluşturulup, bakım tarihleri geldiğinde otomatik uyarı mesajı vermesi sağlanabilir. Periyodik bakım takip kapsamında olan müşterilerdeki olağan en büyük problem olan unutulma olaylarını ortadan kaldırır. Tek tuş ile o ay gidilmeyen bakımlı müşterilerin listesinden o gün gidilmesi gerekenleri iş programına alarak kullanıcıya kolaylık sağlar.

Başarı ile Uygulama Yapılan Sektörler

  • Asansör
  • Isıtma
  • Soğutma
  • Beyaz Eşya
  • Kimya
  • Bilgisayar
  • Kompresör
  • Botanik
  • Taşımacılık
  • Deniz Motorları
  • Oto Servis
  • Elektronik
  • Pompa
  • Fotokopi
  • Güvenlik
  • Su Arıtma
  • Havuz
  • Hidrofor
  • Tesisat
  • UPS
  • Uydu Alıcıları
  • Kompresör
  • Cep Telefonu
  • Mobil Cihazlar
  • Deniz Motorları
  • Medikal Cihazlar
Teknik Servis TakibiBASICSTANDARTPROFESYONEL
Müşteri kartıvarvarvar
Ekip Takipyok4 ekip ile sınırlıvar
Servis Fişivarvarvar
Cihaz Kartıvarvarvar
Bakım Takibiyokvarvar
Kullanılan Malzemeyokyokvar
Çok kullanıcı Desteğiyokvarvar

True Teknik Servis Takibi

Basic Paket Modül Kapsamı:

Müşteri Kartı, Ekip Takip*,  Servis Fişi,  Cihaz Kartı, Garanti Takibi**,  Yetkili Kişi Takibi,  Günlük İş Takibi,  Personel Takibi, Doküman Yönetimi,  E-posta Entegrasyonu,  SMS Gönderim Altyapısı, MRS ve Grafik Raporlar

** Basic paket tek kullanıcıdır.

True Teknik Servis Takibi

Standart Paket Modül Kapsamı:

Müşteri Kartı, Ekip Takip*,  Servis Fişi,  Cihaz Kartı, Bakım Takibi, Garanti Takibi, Yetkili Kişi Takibi,  Günlük İş Takibi,  Personel Takibi, Doküman Yönetimi,  E-posta Entegrasyonu,  SMS Gönderim Altyapısı, MRS ve Grafik Raporlar

*Ekip takip ekranı 4 ekip ile sınırlıdır.

True Teknik Servis Takibi

Profesyonel Paket Modül Kapsamı:

Müşteri Kartı, Ekip Takip, Ekip Yetkilendirme, Servis Fişi,  Kullanılan Malzeme Takibi, Cihaz Kartı, Bakım Takibi, Garanti Takibi, Yetkili Kişi Takibi,  Günlük İş Takibi,  Personel Takibi, Doküman Yönetimi,  E-posta Entegrasyonu,  SMS Gönderim Altyapısı, MRS ve Grafik Raporlar

Sık Sorulan Sorular

True Teknik Servis paketi, uzun yılların (1996) verdiği müşteri kullanım tecrübesi ve sektöre özel yaptığı geliştirmeler ile teknik servis yönetimi konusunda kurumlara büyük avantajlar sağlarken, True ailesinin CRM, Ön Muhasebe gibi diğer ürünleri ile entegre çalışır ve tek program ile firmaların tüm otomasyon ihtiyacını karşılar.

Evet, servis fişi oluşturulduğunda aynı ekrandan SMS veya e-posta ile sahadaki personelinize servis bilgisini iletebilirsiniz. Ayrıca True Mobil Uygulamaları ile cep telefonu veya tablet cihazlar üzerinden saha personelinizin sistemi anlık kullanımını sağlayabilirsiniz.

Evet, teknik servis personelinin günlük, haftalık, aylık olarak yaptığı tüm işlerin raporunu alabileceğiniz gibi, yapılan iş bazında, örneğin garantili, ücretli, bakım anlaşmalı servisler gibi detaylı raporlar alabilirsiniz.

  • Firmamız açıldığı anda ilk düşündüğümüz konulardan biri CRM sistemimizdi. Bu sistem muhasebe, stok yönetimi, lojistik ve diğer tüm konularda tek bir çatı altında çalışmalı ve herhangi bir bilgi girişi tüm sistemle entegre olmalıydı. Bu sistemi kuran ve işletmemize destek veren firma öyle bir firma olmalıydı ki; bizi anlamalı, bizi dinlemeli, ihtiyaçlarımızı tam olarak algılayabilmeli, ekibimizdeki her arkadaşımızla empati yapabilmeli ve onlara özel çözümler üretebilmeliydi. İşte tüm bu istediklerimizi Asen Yazılım’da bulduk.
    Turhan Karakaya
    Yönetim Kurulu Başkanı
  • Şirketimizde 1999 tarihinden itibaren kesintisiz olarak, teknik servis kayıtlarının tutulması, müşteri portföyü, servis analizleri, ekip takip organizasyonu, müşteri abonelik sözleşmeleri, cari, çek, banka hareketleri ve stok takibinden oluşan ön muhasebe kayıtları sorunsuz olarak True CRM programı ile yürütülmektedir. Bu kullanışlı program ve şimdiye kadar vermiş oldukları kesintisiz destek hizmetlerinden dolayı tüm Asen ekibine teşekkürlerimizi sunarız.
    Osman Dumlupınar
    Şirket Müdürü
  • Firmamız üretim, muhasebe, satış ve satış sonrası destek birimlerinin her alanının kolayca kullanabileceği TRUE CRM programının Ultimate paketini 2008 haziran ayından itibaren aktive etmiş olup, tüm bölgelerimiz arası iş akışlarını bu sistemle kontrol etmektedir. Programın kullanım kolaylığı ve iş akışının her aşamada takibi sonucu tüm birimlerdeki ve bölgeler arası işleyişi ile özellikle stok takibi için son derece verimli olup, True yazılım ekibine teşekkür ederiz.
    Tuğçe Öztürk
    Bölge Müdürü
  • Teknik Servis ve yedek parça satışlarımızın takibinde kullandığımız True Crm, yaptığımız işlerin standart takibinden çok daha fazla seçenek sunarak beklentilerimizin üstünde bir hizmet sağlamıştır. Ekiplerimizin planlaması ve koordinasyonundan performans takibine, makine arıza takibinden müşteri memnuniyetimizin arttırılmasına kadar geniş bir yelpazede True Crm’den yararlanmaktayız. Sistemsel anlamda bu başarının yanı sıra satış sonrası destekleri ile de her zaman çözüm ortağı olarak yanımızda yer almışlardır. Asen Yazılım ve True CRM sistemi ile çalışmanın doğru bir tercih olduğu bir sene sonra aldığımız veri sonuçlarından da kendini göstermiştir. Destekleri için teşekkürler.
    Aybike Erdem
    Yönetim Temsilcisi
  • KEMSAN’ ın True CRM’ i tercih etmesinin asıl sebebi programın muadillerine göre sağladığı esneklikti. Çok farklı ürünleri içinde barındıran ürün yelpazemize ve bunlar içinde değişiklik gösterebilen özelleştirilmiş çözüm önerilerimize mevcut programlar cevap veremiyordu. Programın MS Office ile çalışan dinamik yapılı entegrasyonu bu alanda bize çok yardımcı oldu. Teklif hazırlama ve müşteri ilişkileri ile ilgili True CRM’in faydalarını gözlemledik. Asen Yazılım ekibinin sağladığı anlık destek ve satış sonrası hizmetlerinden çok memnun kaldık.
    Çağın Ceyhan
    Pazarlama sorumlusu
  • Şirketimizin satış, servis, pazarlama ve muhasebe bölümleri arasındaki bilgi paylaşımını tek yerden yapabilmeyi sağlayan, geçmişi görerek gelecek planlaması yapabilmemize izin veren, müşterilerimizin kayıtlarını her daim elimizin altında tutmamızı sağlayan True CRM, şirketimizin vazgeçilmez bir parçası oldu. True CRM’ i şirketimizin bir parçası yapan Asen Yazılım ekibine çok teşekkür ederiz.
    Fırat Kaan Özyarar
    Satış Destek Uzmanı
  • Neta, ürünlerin kalitesi kadar satış sonrası hizmetler konusundaki çalışmaları ile de ön plana çıkarak bu başarı grafiğinin ivmelenmesini sağlamıştır. Bu çalışmalarda True Teknik Servis programının katkısı çok önemlidir. Sağladığı imkanlarla hem gereksiz harcanan zaman kayıplarının önüne geçmiştir, hem de sürekli iyileştirme prosesleri için gerekli olan verilere ulaşmamıza imkan vermiştir. Ayrıca satış sonrası verilen destek, bu markayı tercihimizde doğru bir iş yaptığımızı bize göstermiştir.
    Bilal Altunbaş
    Satış Sonrası Hizmetler Müdürü
  • Asen Yazılım ile 2009 yılından beri gelen, karşılıklı anlayışa dayanan, özverili ve verimli bir süreç yaşamaktayız. Eğer bu tip bir program kullanmaya karar verdiyseniz, önemli olan programın nitelikleri değil, sizin istediklerinizin program tarafından verilebilir olmasıdır. Bu da ürün sağlayıcının sizin isteklerinizi anlaması ve özverili bir biçimde çalışarak, isteklerinizi tam olarak yerine getirmeye çalışması ile sağlanabilir. Bu açıdan Asen Yazılım çalışanlarının iş disiplinlerini başarılı buluyorum. True CRM hem ekonomik olması, hem de kullanışlı olması ile artık iş hayatımızın önemli bir parçasıdır.
    Ersin SAYIN
    Mühendislik ve Satış Departmanı Ekip Lideri
  • Asen Yazılım ve True CRM ile tanışalı 2 yıldan uzun zaman oluyor. Yazılımı, firmamız ihtiyaçlarına en uygun hale getirerek bize sunan ve her “imdat!” dediğimizde telefonun diğer ucundan bize desteklerini esirgemeyen Asen Yazılım ailesine çok teşekkür ederiz.
    Beste Çomak
    Managing Coordinator
  • 2010 yılından beri True CRM yazılımını kullanıyoruz. İş takibi ve müşterilerimize yönelik raporlamalarda çok verimli sonuçlar almaktayız. Sektörel olarak perakende hizmet servisleri veren firmalar için inanılmaz avantajlı çözümler sunan bu programı herkese tavsiye ederim. Ayrıca satış sonrası ve eğitim destekleri her konuda bilinçli operatif yaklaşımları kullanıcıyı rahat ettirmektedir.
    Murat Altınkaya
    Genel Müdür