True bys

Kalite Yönetimi

Ölçülebilir Ürün ve Hizmet Kalitesi

Müşteri ilişkileri Yönetimi (CRM) kavramı içinde etkili pazarlama yöntemlerinden biri de kalite takibidir. Müşterilerin aldıkları ürün ve hizmet hakkındaki fikir ve beklentilerinin belirli bir plan içinde sorgulanması, ölçülebilir yöntemler ile memnuniyet anketlerinin ve şikayet takibinin yapılması müşteri sadakatini kazanmanın en etkili yoludur. True Kalite Programı anket veri girişleri, müşteri şikayet takibi, soru formu hazırlama uygulamaları ile işletmelerin kalite takibini satış, servis ve finans işlemlerine ilave olarak yürütülmesini sağlamaktadır.

Müşteri Şikayetleri Takibi

Müşteri, rahatsız olduğu konu ile ilgili şikayetini, kendisine çözüm üretebileceğine inandığı kişi veya kuruma yapar. Çözüm bulamayacağını düşündüğünde ise şikayete gerek duymaz, ilgili kişi ve kuruma alternatif aramaya başlar. Bu açıdan bakıldığında müşteri şikayeti aslında her kurum için, müşteriyi daha verimli olarak kazanmak ve devamında bu ilişkiyi firma menfaatine dönüştürmek için bir fırsattır, ödüldür.

True Kalite Programı, firma yöneticilerine olası müşteri şikayetleri kapsamında geniş bir takip imkanı sağlamaktadır. Görüşmeyi yapan kullanıcı, ilgili kullanıcı, şikayete konu olan hizmet ya da ürün bilgisi, muhtemel sonuçlanma tarihi gibi ilk kayıt girişi fonksiyonlarının yanında, şikayetin devamında yapılan görüşmelerin ayrıntılı takibi, yapılacak işlemlerin ilgili kullanıcı veya gruplara otomatik hatırlatılması ve gereken doküman, resim ve çizelgelerin ilişkilendirilmesi ile şikayet konusunun sonuçlanmasına kadar olan aşamaları ayrıntılı olarak takip eder.

Yapılan müşteri anketlerin sonuçları, firmaların geleceklerine dair kararlar almalarında belirleyici rol oynar. True Kalite Yönetimi ile belirlenebilecek konulara göre anket soru formları hazırlanabilir, yapılan müşteri anketleri puantaj tablolarına göre değerlendirilebilir.

Toplantı Takibi

True Kalite Yönetiminde Toplantı Takibi, Kurum içinde yapılan toplantılar ile ilgili kullanıcılara toplantı öncesi ve sonrası, toplantı içeriğini ve sonuçlarını takip edebilecekleri bir ortam sağlar. True Toplantı takibi modülü ile toplantıya katılımı olacak personel grubuna mesaj takibi ile bilgilendirme yapılabilir. Toplantı gündemi, katılımcılar ve alınan kararlar ana başlıkları ile toplantı detayları takip edilebilir. Alınan kararlar doğrultusunda personele görevler atanabilir ve sonuçları izlenebilir. Yapılan toplanın tutanağı sistemden belge olarak takip edilebilir ve yazıcı çıktıları alınabilir.

Kalite Dokümanlarımız

Firma kalite politikası, firma vizyonu ve firma misyonu, organizasyon el kitabı, kalite el kitabı, Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler v.b. alanların bilgi girişleri yapılarak kullanıcıların bu belgeleri toplu olarak takip etmesi sağlanabilir.

True Kalite YönetimiStandartProfesyonel
Şikayet Takibivarvar
Anket yönetimiVarVar
Evrak takibiVarVar
Toplantı TakibiyokVar
Düzeltici ve önleyici faaliyetlerYokVar
Kalite Dokümanları yönetimiyokvar

True Kalite Yönetimi

Standart Paket Modül Kapsamı:

Şikâyet Takibi, Anket Yönetim, Soru Formları, Gelen/Giden Evrak Takibi, Müşteri Takibi, Yetkili Kişi Takibi,  Günlük İş Takibi,  Personel Takibi, Doküman Yönetimi,  E-posta Entegrasyonu,  SMS Gönderim Altyapısı, MRS ve Grafik Raporlar

True Kalite Yönetimi

Profesyonel Paket Modül Kapsamı:

Şikâyet Takibi, Anket Yönetim, Soru Formları, Gelen/Giden Evrak Takibi, Toplantı Takibi, Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler, Kalite Dokümanları Yönetimi, Müşteri Takibi, Yetkili Kişi Takibi,  Günlük İş Takibi,  Personel Takibi, Doküman Yönetimi,  E-posta Entegrasyonu,  SMS Gönderim Altyapısı, MRS ve Grafik Raporlar

Sık Sorulan Sorular

True Kalite Takibi ile kurumsal çalışma yolunda önemli adımlar atabilirsiniz. Periyodik olarak müşteri anketleri yapmak, Şikayetleri incelemek, daha verimli çalışmak adına personelden ve müşterilerden gelen geri bildirimleri raporlamak ve kalıcı bir üstünlüğe sahip olmak isteyen tüm firmalar için, True Kalite Takibi paketi avantajlı bir sistem oluşturur.

True Kalite Takibi programında telefon ve e-posta ile anket çalışması yapılabilir. E-posta gönderimleri için firma logosu ile soruların ve cevap seçeneklerinin olduğu özel form tasarımları yapılabilir.

Evet, True Kalite Takibi Profesyonel paket ile arşivlenen, yeni eklenen ve rezerve uğramış tüm kalite dokümanlarını ayrıntılı olarak yönetebilirsiniz.

  • Firmamız açıldığı anda ilk düşündüğümüz konulardan biri CRM sistemimizdi. Bu sistem muhasebe, stok yönetimi, lojistik ve diğer tüm konularda tek bir çatı altında çalışmalı ve herhangi bir bilgi girişi tüm sistemle entegre olmalıydı. Bu sistemi kuran ve işletmemize destek veren firma öyle bir firma olmalıydı ki; bizi anlamalı, bizi dinlemeli, ihtiyaçlarımızı tam olarak algılayabilmeli, ekibimizdeki her arkadaşımızla empati yapabilmeli ve onlara özel çözümler üretebilmeliydi. İşte tüm bu istediklerimizi Asen Yazılım’da bulduk.
    Turhan Karakaya
    Yönetim Kurulu Başkanı
  • Şirketimizde 1999 tarihinden itibaren kesintisiz olarak, teknik servis kayıtlarının tutulması, müşteri portföyü, servis analizleri, ekip takip organizasyonu, müşteri abonelik sözleşmeleri, cari, çek, banka hareketleri ve stok takibinden oluşan ön muhasebe kayıtları sorunsuz olarak True CRM programı ile yürütülmektedir. Bu kullanışlı program ve şimdiye kadar vermiş oldukları kesintisiz destek hizmetlerinden dolayı tüm Asen ekibine teşekkürlerimizi sunarız.
    Osman Dumlupınar
    Şirket Müdürü
  • Firmamız üretim, muhasebe, satış ve satış sonrası destek birimlerinin her alanının kolayca kullanabileceği TRUE CRM programının Ultimate paketini 2008 haziran ayından itibaren aktive etmiş olup, tüm bölgelerimiz arası iş akışlarını bu sistemle kontrol etmektedir. Programın kullanım kolaylığı ve iş akışının her aşamada takibi sonucu tüm birimlerdeki ve bölgeler arası işleyişi ile özellikle stok takibi için son derece verimli olup, True yazılım ekibine teşekkür ederiz.
    Tuğçe Öztürk
    Bölge Müdürü
  • Teknik Servis ve yedek parça satışlarımızın takibinde kullandığımız True Crm, yaptığımız işlerin standart takibinden çok daha fazla seçenek sunarak beklentilerimizin üstünde bir hizmet sağlamıştır. Ekiplerimizin planlaması ve koordinasyonundan performans takibine, makine arıza takibinden müşteri memnuniyetimizin arttırılmasına kadar geniş bir yelpazede True Crm’den yararlanmaktayız. Sistemsel anlamda bu başarının yanı sıra satış sonrası destekleri ile de her zaman çözüm ortağı olarak yanımızda yer almışlardır. Asen Yazılım ve True CRM sistemi ile çalışmanın doğru bir tercih olduğu bir sene sonra aldığımız veri sonuçlarından da kendini göstermiştir. Destekleri için teşekkürler.
    Aybike Erdem
    Yönetim Temsilcisi
  • KEMSAN’ ın True CRM’ i tercih etmesinin asıl sebebi programın muadillerine göre sağladığı esneklikti. Çok farklı ürünleri içinde barındıran ürün yelpazemize ve bunlar içinde değişiklik gösterebilen özelleştirilmiş çözüm önerilerimize mevcut programlar cevap veremiyordu. Programın MS Office ile çalışan dinamik yapılı entegrasyonu bu alanda bize çok yardımcı oldu. Teklif hazırlama ve müşteri ilişkileri ile ilgili True CRM’in faydalarını gözlemledik. Asen Yazılım ekibinin sağladığı anlık destek ve satış sonrası hizmetlerinden çok memnun kaldık.
    Çağın Ceyhan
    Pazarlama sorumlusu
  • Şirketimizin satış, servis, pazarlama ve muhasebe bölümleri arasındaki bilgi paylaşımını tek yerden yapabilmeyi sağlayan, geçmişi görerek gelecek planlaması yapabilmemize izin veren, müşterilerimizin kayıtlarını her daim elimizin altında tutmamızı sağlayan True CRM, şirketimizin vazgeçilmez bir parçası oldu. True CRM’ i şirketimizin bir parçası yapan Asen Yazılım ekibine çok teşekkür ederiz.
    Fırat Kaan Özyarar
    Satış Destek Uzmanı
  • Neta, ürünlerin kalitesi kadar satış sonrası hizmetler konusundaki çalışmaları ile de ön plana çıkarak bu başarı grafiğinin ivmelenmesini sağlamıştır. Bu çalışmalarda True Teknik Servis programının katkısı çok önemlidir. Sağladığı imkanlarla hem gereksiz harcanan zaman kayıplarının önüne geçmiştir, hem de sürekli iyileştirme prosesleri için gerekli olan verilere ulaşmamıza imkan vermiştir. Ayrıca satış sonrası verilen destek, bu markayı tercihimizde doğru bir iş yaptığımızı bize göstermiştir.
    Bilal Altunbaş
    Satış Sonrası Hizmetler Müdürü
  • Asen Yazılım ile 2009 yılından beri gelen, karşılıklı anlayışa dayanan, özverili ve verimli bir süreç yaşamaktayız. Eğer bu tip bir program kullanmaya karar verdiyseniz, önemli olan programın nitelikleri değil, sizin istediklerinizin program tarafından verilebilir olmasıdır. Bu da ürün sağlayıcının sizin isteklerinizi anlaması ve özverili bir biçimde çalışarak, isteklerinizi tam olarak yerine getirmeye çalışması ile sağlanabilir. Bu açıdan Asen Yazılım çalışanlarının iş disiplinlerini başarılı buluyorum. True CRM hem ekonomik olması, hem de kullanışlı olması ile artık iş hayatımızın önemli bir parçasıdır.
    Ersin SAYIN
    Mühendislik ve Satış Departmanı Ekip Lideri
  • Asen Yazılım ve True CRM ile tanışalı 2 yıldan uzun zaman oluyor. Yazılımı, firmamız ihtiyaçlarına en uygun hale getirerek bize sunan ve her “imdat!” dediğimizde telefonun diğer ucundan bize desteklerini esirgemeyen Asen Yazılım ailesine çok teşekkür ederiz.
    Beste Çomak
    Managing Coordinator
  • 2010 yılından beri True CRM yazılımını kullanıyoruz. İş takibi ve müşterilerimize yönelik raporlamalarda çok verimli sonuçlar almaktayız. Sektörel olarak perakende hizmet servisleri veren firmalar için inanılmaz avantajlı çözümler sunan bu programı herkese tavsiye ederim. Ayrıca satış sonrası ve eğitim destekleri her konuda bilinçli operatif yaklaşımları kullanıcıyı rahat ettirmektedir.
    Murat Altınkaya
    Genel Müdür