Servis Fişleri

True Teknik Servis uygulamalarında, Servis fişi ekranında planlanan servis kayıtları girebilir ve servis sonunda servis fişini durumuna göre işlem kapatılabilir. Servis fişi oluşturulduğunda, servis verilecek olan müşteri seçildikten sonra, ayrıca servis verilecek cihazın seçimi yapılmakta ve servisi bildiren kişi, servis nedeni gibi bilgilerde servis fişine girilebilmektedir. İleriye yönelik randevu verilerek gidilen servislerde randevu tarihi, saati ve randevuyu alan teknisyen bilgileri girilebilmektedir. Sistem randevu tarihi gelen servis fişini uyarı olarak günlük iş takibi ekranında göstermektedir. Servis form tasarımlarının dizaynları yapılarak yazıcıdan çıktı olarak alınabilmektedir. Servis işleminin bitiminde servise gidilen tarih, giden teknisyen, kullanılan malzemeler, alınan ücret, servis fişini imzalayan kişi, sonuç ve servisin durumu (garantili, bakım anlaşmalı, ücretli v.b.) girilebilmektedir. Durum kodlarını firmalar kendi isteklerine göre oluşturabilmektedir. Bunun yanında raporlarda kullanılmak üzere gruplama kodları verilebilmekte, böylece servis fişleri istenilen gruplara göre ayrılıp detaylı rapor alınabilmektedir. Örnek olarak yılın ilk çeyreğinde verilen garantili servisler, herhangi bir teknisyenin yaptığı servis sayısı, verdiğim servislerin ne kadarı garantili, ne kadarı ücretli gibi raporlar alınabilmektedir. Servis işlemleri bittikten sonra, servis fişini tek tuşla fatura veya irsaliyeye dönüştürebilmektedir. Müşterinin arızayı saat kaçta ve kim tarafından bildirmesinin yanı sıra, bu arızaya hangi teknisyenin hangi gün ve saatte müdahale ettiğini, kaç dakikada arızanın giderildiğini ve sonucunun ne olduğunun raporları neticesinde, teknisyen, müşteri ve firmanız arasında çıkabilecek olası problemleri önler. Teknisyenlerin iki tarih arasındaki çalışmalarına göre verimlilik raporları neticesinde, gerekli analizlerin yapılmasına olanak verir. Müşteri ve cihazların bölge kodlarına ve cihazların Marka, Model ve Kapasitelerine göre sınıflandırarak farklı servis ücreti uygulama kolaylığı sağlar. Herhangi bir cihazın kurulduğu günden itibaren hangi arızaları çıkardığı ve o cihaz üzerinde değiştirilen malzemelerin tümünün raporlarının alınmasına olanak verir. Eski arızaların detaylı analizleri ile arızalarda köklü çözümlere yönelme imkânı sağlar.