Müşteri Görüşmeleri Yönetimi

Satış öncesi pazarlama çalışmalarında yada satış sonrası müşteri memnuniyeti çalışmalarında, yapılan görüşmelerin pratik bir sistemle takip edilmesi her kurum için çok önemlidir. True CRM Programı kullanıcıların hangi müşteri ile en son hangi konu hakkında görüştüğünü ve tekrar ne zaman görüşmesi gerektiğini hatırlatır. Yapılan görüşmeler tarih, görüşmeyi yapan personel, görüşme yapılan firma ve firmadaki yetkili kişi, görüşmenin konusu, görüşmenin hangi yolla yapıldığı (telefon, e-mail, faks, sms, ziyaret vb.), görüşmenin sonucu gibi bilgiler ile True CRM Programına kayıt edilebilir. Kullanıcılar müşteri kartını açtığında en son hangi tarihte ve konuda görüşüldüğünü ve detayları görebilir. Bu sistem sayesinde firma kayıtlarında bir bütünlük sağlanır ve yapılan görüşmelerde her kullanıcı yetkisi dâhilinde haberdar olabilir. True CRM Programında yapılan görüşmeler aylık olarak veya istenilen tarih aralığına göre, personele göre, aktivite konusu, aktivitenin hangi yolla yapıldığına göre rapor halinde izlenebilir ve raporlar pdf formatına dönüştürülüp yazıcıdan çıktı olarak alınabilir. Kullanıcı dilerse raporu istediği şekilde dizayn ederek ihtiyaçlara uygun raporlar alabilir.