Aday Müşteri Kartları

True CRM programında Cari Kartlar, Aday Müşteriler ve Ticari Müşteriler olmak üzere iki farklı alanda takip edilebilir. Ticari çalışmaların henüz başlamadığı müşteriler Aday Müşteri kartları olarak açılması sayesinde işlem ve rapor bazında sadeleştirilmiş bir takip düzeni sağlanır. Aday Müşteri kartında müşteriye ait adres, telefon, yetkili, vergi dairesi, vergi no, ilgili müşteri temsilcisi, sektör v.b. gibi standart bilgilerin girilmesi mümkündür. Aday müşteriler, ticari çalışmanın başladığını ifade eden cari hareket, fatura, irsaliye v.b. işlemler sırasında sistem tarafından otomatik olarak Aday – Cari Kart geçiş aşaması ile Ticari Müşteriler bölümüne aktarılır. Bu İşlem isteğe göre ayrıca kullanıcı tarafından da yapılabilir.