Destek Talebi

Ürünlerimiz hakkında destek almak için 0216 335 35 03 no’lu telefonu arayabilir veya destek[@]asen.com.tr adresine elektronik posta gönderebilir veya aşağıdaki form aracılığı ile bize ulaşabilirsiniz.






Sık Sorulan Sorular

Müşteri, Asen Yazılımdan satın aldığı yazılımın çalışma kapsamındaki tüm konular hakkında destek talebinde bulunabilir. Destek hizmeti Pazartesi, Cuma 09:00 – 18:00 saatleri arasında verilir. Hizmet, Asen Yazılım personeli tarafından, güvenli uzak bağlantı yöntemleri ile veya müşteri yerinde destek hizmet şeklinde verilebilir.

Asen Yazılımdan satın alınan programların dışındaki programlar, işletim sistemleri, bilgisayar, ağ sistemi ve kullanılan ek donanım ürünleri, virus ve veri güvenliği için kullanılan yazılım ve donanım ürünleri, veri yedekleme için kullanılan yazılım ve donanım ürünleri, bu ürünlerin çalışma yapıları ile ilgili bütün kurulum ve destek hizmetleri, Asen Yazılımın vereceği destek kapsamı dışında kalan konulardır.

Satın alınan her program için garanti kapsamında eğitim hizmeti verilir.
Eğitim süresi, her paket için farklı seanslarda olabilir ve satış aşamasında bu bilgi müşteriye verilir. Müşteri programın kuruluş tarihinden itibaren satış sözleşmesinde belirtilen süre içinde eğitim hizmetini tamamlamalıdır. Belirtilen süre içinde tamamlanmaması durumunda müşteri garanti kapsamında eğitim hizmeti hakkını kaybeder.

Satın alınan her program için garanti kapsamında 3 ay destek hizmeti verilir.
Garanti kapsamında verilen destek hizmeti telefon ile veya güvenli uzak bağlantı yöntemleri ile sağlanır. Bu sürenin tamamlanmasından sonra ihtiyaç olabilecek destek hizmetleri güncel fiyat tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Müşteri tercih ederse senelik bakım anlaşması yaparak destek hizmetlerinden faydalanmaya devam edebilir.

Satın alınan her programın form dizaynları garanti kapsamında yapılır.
Fatura, irsaliye, teklif, sipariş, teknik servis formu v.b. gibi form dizaynları eğitim süresi içinde garanti kapsamında yapılır. Her form için bir adet dizayn çalışması yapılır. Benzer form sayısının birden fazla olması durumunda ilave tasarımlar güncel fiyat tarifesi üzerinden ücretlendirilir.

Güvenli uzak bağlantı yöntemleri ile verilen destek hizmeti ücretlendirilmesi 1 saat üzerinden yapılır ve bedeli 120 TL dir.
İlk bir saate kadar verilen destek hizmetinde geçerlidir. Destek hizmetinin bir saati geçmesi durumunda her saat için 80 TL toplam tutara ilave edilir. Güvenli Uzak bağlantı yöntemleri ile bir iş günü süren çalışmanın bedeli 360 TL dir.

Müşteri yerinde verilen destek hizmeti bedeli 280 TL dir
İlk bir saate kadar verilen destek hizmetinde geçerlidir. Destek hizmetinin bir saati geçmesi durumunda her saat için 80 TL toplam tutara ilave edilir. Müşteri yerinde bir iş günü süren çalışmanın bedeli 600 TL dir. Şehir dışı müşteri yerinde destek hizmetinde ayrıca yol ve konaklama ücreti toplam tutara ilave edilir.

Server kurulumları için uzak bağlantı yöntemi ile yapılan çalışmalarda 330 TL, müşteri yerinde yapılan çalışmalarda 600 TL servis bedeli uygulanır.

Garanti kapsamı dışında uzak bağlantı yöntemi ile verilen eğitim hizmetlerinde bir seans (2 saat) için 330 TL, müşteri yerinde verilen eğitimlerde 550 TL hizmet bedeli uygulanır.

Form tasarım hizmeti için 330 TL servis ücreti uygulanır. (fatura, irsaliye, teknik servis formu, teklif, sipariş, vs.)

Farklı programlardan veri aktarımı için 400 TL servis ücreti uygulanır. (MS Excel listeleri aktarımı için geçerlidir, farklı uygulamalardan veri aktarımı için ayrıca teklif verilir.)

* Fiyatlar %18 KDV ilave edilecektir.