Yetkili Servis Yönetimi

Yetkili Servis Organizasyonu

True CRM Programı, e-servis otomasyonu ile merkez servis ile yetkili servis arasında ihtiyaç duyulan tüm iş süreçlerinin pratik bir otomasyonda takibini sağlar ve merkez ile şube haberleşmelerini yönetir. Teknik bilgilerin, cihaz bilgilerinin, kodlarının, güncel fiyatların ya da genel haberlerin yetkili servislerle anlık paylaşımını sağlar. Yetkili servisin yaptığı garantili işlerin incelenmesi, onaylanması ve hak edişlerinin çıkartılıp, fatura oluşturma işlemleri yapılabilir.

 

Yetkili Servis Yönetimi

True CRM Programı e-servis otomasyonu ile yedek parça stok takibi ve garantide değişen parçaların takibi yapılabilir. Yetkili servis personelinin verimliği ve aldığı teknik eğitim bilgilerinin takibi yapılabilir. Merkez tarafından yetkili servislere yapılan ziyaretler ve görüşmeler kayıt altına alınarak takibi yapılabilir.

 

Yedek Parça Sipariş Süreçleri

Yetkili servisler, kendileri için oluşturulan web sitesi üzerinden sipariş girişi ve takibi yapabilirler. Sipariş aşamasında ürünün merkez depoda stok durumunu, varsa kaç adet olduğunu ve fiyat bilgilerini izleyebilirler. Merkez servis gelen siparişlerin onay işlemini yapabilir. Yetkili Servis, verdiği siparişin durumunu (onaylandı – onaylanmadı, depoda, kargoda v.b.) takip edebilirler.

 

Başarı ile uygulama yapılan sektörler:

Elektronik, elektrikli ev aletleri, beyaz eşya, mutfak aletleri, bilgisayar ve yan donanımı, klima ve ısı sistemleri, telekomünikasyon ürünleri vb.

Bu çözümü içeren paketler: