Teknik Servis Yönetimi

Teknik Servis Programı

True CRM Programının teknik servis takibi bölümü sayesinde ayrıca bir teknik servis programına ihtiyaç duymadan satış sonrası servis hizmetleri için etkili bir yönetim uygulayabilirsiniz. Servis hizmeti veren firmaların yoğun iş temposuna uygun olarak hazırlanmış program yapısı ile aynı ekranda tek tuş ile müşteri, cihaz ve geçmiş servis bilgisini görebilir, acil ihtiyaç duyulan bilgilere basit ve hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

 

Pratik Ekip Yönetimi

True CRM programının Ekip Takip Ekranı, bütün teknik servis organizasyonunu tek bir ekrandan yönetmek için tasarlanmıştır. İçerdiği kısa yollar, bilgiye erişimdeki kolaylık bu ekranın özelliklerinden sadece birkaçıdır. Oluşturulan servis fişleri otomatik olarak ekip takip ekranında yeni işler bölümüne düşmektedir. Böylece açık olan servis fişlerini ekiplere kolaylıkla yönlendirerek günlük iş planları yapabilirsiniz. Ekiplere atadığınız servis fişlerini, iş dökümü bölümünden yazıcıdan çıktı alınarak teknisyenlere verilebilirsiniz. Yine bu ekran sayesinde bekleyen işler, biten işler vb. servis fişlerini toplu olarak görebilirsiniz.

 

Servis Fişleri

Müşterilerimize yapılacak bakım ve servisleri, True CRM programında servis fişi oluşturarak pratik bir şekilde takip edebilirsiniz. Servis hizmeti verilecek müşteri, servise gidecek teknisyen, randevu tarihi ve saati, servis nedeni, servis verilen cihaz vb. birçok bilgi servis fişi ekranına kaydedilebilir. Girilen bilgilere göre detaylı ve kullanıcının istediği gibi dizayn edebileceği raporlar alınabilmektedir. Ayrıca servis anında kullanılan malzemeleri servis fişine ilave ederek fatura bölümüne kolayca aktarabilirsiniz.

 

Sistem Kartları, Cihaz Takibi

Kişi ya da firmalarda bulunan ve servis verdiğimiz cihazları True CRM Programının Teknik Servis bölümüne, sistem kartları oluşturarak tanımlayabilirsiniz. Bu ekranda cihazın marka, model, seri numarası, garanti bitiş tarihi vb. bilgileri girebilirsiniz. Garanti bitiş tarihi sistem tarafından otomatik olarak kullanıcılara hatırlatılmaktadır. Böylece bakım sözleşmesi vb. hizmetler için müşteri bilgilendirmeleri yaparak firma karlılığı arttırabilirsiniz. Ayrıca girilen bilgiler doğrultusunda başta seri numara olmak üzere diğer özelliklere göre aramalar yapabilirsiniz.

 

Bakım Anlaşmaları Takibi

True CRM Programı teknik servis bölümünde oluşturulan bakım sözleşmelerine göre cihazlara periyodik aralıklarla bakım takibi yapabilirsiniz. Bakım sözleşmesinde, yapılan sözleşmenin tarih aralıkları, sözleşme maddeleri ve periyodik bakım tarihleri tanımlanabilir. True CRM Programı ile oluşturduğunuz sözleşmeyi MS Word veya MS Excel dosyası haline getirerek yazıcıdan çıktı alabilirsiniz. Bakım zamanı geldiğinde sistem, otomatik olarak kullanıcıları uyarmaktadır. Böylece kolayca servis fişleri açarak bakımların takibini sağlayabilirsiniz.

 

Kullanılan Malzeme Takibi

Servis anında kullanılan malzemeleri True CRM programında stok kartları açarak takip edebilirsiniz. Stok kartında ürünün alış ve satış fiyatları, kodu ve geniş açıklaması, raf kodu vb. özelliklerini tanımlama imkânı mevcuttur. Stokların bu bilgilere göre detaylı raporunu alabilir, stok hareketleri ile stok takibini de yapabilirsiniz. Ayrıca Stok hareket, Stok bakiye listesi, Stok envanter listesi gibi önemli raporları görüntüleyebilirsiniz.