Talep Yönetimi

True CRM programında talep yönetim modülü, firmanızda kullanıcıların ihtiyaç duyduğu ürün ve malzemelerin, satın almaya bildirilmesi aşamasında ihtiyaç duyabileceğiniz organizasyonu tam olarak sağlar. Kullanıcıların talep yönetimi ile ihtiyaç duyabileceği ürünler üretim veya satış amaçlı olabileceği gibi, kurum içinde kullanılan genel gider malzemeleri de olabilir.

 

Kullanıcılar Hangi Ürünleri Talep Edilebilir?

Firmanızın çalışanları, satın alma talebi ile stokta tutulan (stok kodu olan) veya stokta tutulması gerekmeyen yani stok miktarı takip edilmeden doğrudan tüketim olarak kabul edilen ürünleri talep edilebilirler ve her biri için temin tarihleri vererek ihtiyaç zamanı belirtebilirler.

 

Pratik Satın Alma Yönetimi

Satın alma bölümünde yetkili personeliniz gelen talepleri tek tek veya birleştirerek karşılayabilirler. Talep sahipleri kendi talebinin siparişe dönüşüp dönüşmediğini, tedarikçi ile anlaşılan teslim tarihini ve diğer detay bilgileri ayrıca izleyebilirler. Satın alma Yetkilileri, talepleri serbest olarak tanzim edebilecekleri gibi sistemin ürettiği ve ne satın alınması gerekiyor öneri listesini kullanılarak da düzenleyebilirler. Üretimde kullanılacak veya satışı yapılan nesneler için ikinci yöntemin uygulanması, stoklarınızın daha etkin yönetimini sağlayacaktır.

Satın alma Talebi ile istenen bütün ürünler istenen miktarda veya istenen tarihte temin edilemeyebilir. Bu sebeple talep bölümünün tüm kullanıcılarınız tarafından izlenebilir olması olası karışıklıkların önüne geçecektir. Ayrıca taleplerin izlenebilmesi için sistemde farklı raporlarda düzenlenebilir, bu sayede zaman içinde talep edilmiş bütün ürün ve malzemeleri analiz edilebilirsiniz.

*Pro2, Pro2S, Pro3, Power, Ultimate paketlere modül olarak ilave edilebilmektedir.