Proje Yönetimi

Proje Yönetimi

Firmanızın çalışma yapısı, uzun süreli proje çalışmalarını içeriyorsa, ilk görüşme ile başlayan ve işin teslim edilmesine kadar süren aşamaları bir bütün olarak takip etmeye ihtiyacınız var demektir.
Firma yapısına ve iş koluna göre değişiklik göstermekle beraber bütün projeler, müşteri ile yapılan görüşmeler ile başlar. Olumlu görüşmeler, teknik incelemeler ve maliyet hesapları ile birlikte teklif oluşturma aşamasına taşınır.

 

İlk Aşama: Proje Planlaması

Müşterinin teklifi kabul etmesi ile birlikte ilk adım proje planlamasıdır. Planlama, projenin her adımının hangi personelin sorumluluğunda ve hangi tarihte başlayıp biteceğini hatta bu adımın tamamlanması ile projede ne kadar yol alınacağını kapsamalıdır. Ayrıca her aşamanın, müşteri ile veya projede görev alan diğer firmalar ile yapılan görüşmeleri de kayıt altına alacak şekilde yürütülmesi, olası pek çok karışıklığın önüne geçecek etkili bir uygulamadır. Buna ilave olarak proje kapsamındaki çizim, fotoğraf, teklif,  gibi dokümanların aynı ekranda görüntülenebilmesi, projenin bir bütün olarak izlenmesine olanak verecektir.

 

Ürün Yönetimi

Çalışma planı oluşturulan projenin ürün teslimatları ayrıca önemli bir aşamayı kapsayacaktır. Elinizde olmayan ürünlerin satın alma siparişlerinin verilmesi, elinizde olan ürünlerin sevk edilmesi ve her an proje kapsamında size teslim edilecek ürünlerin ve müşteriye teslim ettiğiniz ürünlerin raporlarını takip etmeniz gerekecektir.

Proje çizimleri, montaj gibi çalışmalar için ekibinizin toplam çalışma saatini takip etmek, bu tip bir projede maliyet hesabı yaparken tahmin ettiğiniz personel iş gücüne ne kadar yaklaştığınızı da gösterecektir.

 

Proje Maliyetinin İncelenmesi

Ayrıca proje kapsamında yapılan ödemeleri ve masrafları görmek isteyebilir, müşteriden aldığınız ödemeler ile karşılaştırarak proje finans durumunu değerlendirmek isteyebilirsiniz. Hatta maliyet tablosunu tahmini maliyet, kabul edilen teklif toplamı, sevk edilen ürünlerin maliyeti ve yapılan harcamaların maliyeti şeklinde özet bir görüntü şeklinde her an görmek, projenin durumu hakkında anlık fikir verebilir.

True CRM programının proje takibi bölümü, aslında bu saydığımız bütün süreçleri takip eden bir yapıda tasarlanmıştır. Özellikle taahhüt ve uzun süreli çalışma yapan firmalar, yaptıkları projenin her detayını, tek ekranda ve pratik bir şekilde takip edebilirler ve proje özetini çıktı olarak görüntüleyebilirler.

Bu çözümü içeren paketler:

*pro2 ve pro3 paketlere modül olarak ilave edilebilmektedir.