Doküman Yönetimi

Kâğıtsız ofis ortamını amaçlayan True CRM programındaki doküman yönetimi, belgelerin hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde organize edilmesini, yönetilmesini ve kullanıcıların sahip oldukları yetki çerçevesinde ilgili belgelere erişimini sağlar.

 

E-posta Mesajlarını Belge Olarak Ekleyebilirsiniz

Elektronik ortamda saklanabilen her türlü dokumanı kapsayan sistemde, Word, Excel, PDF dosyaları gibi ilk akla gelen belgelere ilave olarak fotoğraflar, çizimler, video ve ses dosyaları da sistemde ilgili bölümlerle ilişkilendirilebilir.

True CRM Programında Müşteri kartlarına, Cihaz kartlarına, Aktivitelere, Tekliflere, Ürün kartlarına, Personel bölümüne, Fırsat ve Proje gibi modüllere doküman eklenebilir. E-posta mesajları ve ek dosyaları ile gelen fakslar, doküman yönetim sistemine kolayca aktarılabilir.

*True ailesinin tüm paketlerinde mevcuttur.