Aktivite ve Görev Yönetimi

Müşterilerinizle sürekli temas halindesiniz; Görüşmeler yapıyor, randevular alıyor, ziyaretlerde bulunuyor ve işleriniz doğrultusunda görev dağılımları yapıyorsunuz. Bu iletişim, bilgi girişlerini ve kontrol ihtiyacını gerektirir.

Kurumsal iş takibi için oluşturulan bilginin kayıt altına alınması gereklidir. Tersi durumda bireylerin hafızalarına, kağıtlardaki notlara, toplantılarda dile getirilen talep ve şikayetlere, sürekli gidip gelen e-postalara hakim olmak başlı başına bir konudur.

True CRM Programı, ekibinizin aktivite ve görev dağılımlarını etkili bir şekilde yönetebilmenizi sağlar. Müşteri görüşmesini hangi personel yapmış, hangi müşteriler ziyaret edilmiş, yarın yapılacak randevulu görüşmelerin iş planı nedir, hangi görev hangi aşamada bekliyor gibi işlemleri tek bir programda takip edebilir, şirketinizin kurumsal hafızasının oluşmasını sağlayabilirsiniz.